ما با تجربه بیش از ده سال در انجام پروژه و داشتن متخصصینی از بهترین دانشگاه های کشور یک گزینه مطمئن برای انجام پروژه های داده کاوی شما عزیزان می باشیم. شما میتوانید سفارشهای خود را از طریق طریق واتساب با شماره همراه ۰۹۱۳۶۳۰۸۸۰۷ و یا از طریق ایمیل a.f.statistician@gmail.com ارسال نمایید.
با گسترش کاربرد علم داده کاوی در زمینه بازاریابی و تحلیل رفتار مشتریان، باعث شده که سازمان ها توجه ویژه ای به علم داده کاوی داشته باشند به دلیل اینکه علم داده کاوی استخراج اطلاعات ارزشمند در یک معدن منابع گرانبها است. با استفاده از داده کاوی می توان رفتار مشتریان را تحلیل نمود و الگوهای پنهان رفتار مشتریان را از میان انبوهی از اطلاعات استخراج کرد و برای پیش بینی برای اینده بکار گرفت.
تفاوت داده کاوی و علم آمار، روش مدلسازی داده ها، استفاده از هوش مصنوعی و حجم داده های مورد تحلیل است. می توان داده کاوی را شاخه توسعه یافته و پیچیده ی علم آمار دانست. مدلسازی داده های ورودی و دستیابی به اطلاعات پنهان و ارزشمند موجود در این حجم عظیم از داده، با کمک هوش مصنوعی و شیوه های خودکار یادگیری انجام می شود که در علم آمار وجود ندارد.
وظیفه اصلی داده کاوی استخراج دانش از منابع عظیم داده است تا اطلاعات گرانبهایی که در حجم انبوهی از اطلاعات پنهان شده است را آشکار سازد.
کارفرما با یافتن مشکل در کسب و کار خود با متخصص داده کاوی مطرح می کند. حالت دیگر طرح مسئله را بر عهده متخصص داده کاوی می گذارد.
متخصص داده کاوی، داده های ثبت شده در کسب و کار کارفرما را از او درخواست می کند. متخصص داده کاوی با توجه به حجم و کیفیت داده ها مسئله ی طرح شده در مرحله ی قبل را تعدیل می کند تا نتیجه ی پروسه ی داده کاوی واقع بینانه تر بشود.
انبارهای متفاوت داده در کسب و کار کارفرما
شناسایی و حذف داده های پرت و اشتباه
تغییر فرمت داده ها متناسب با مسئله ی تعدیل شده در مرحله ی دوم
قدم چهارم مدلسازی داده های آماده سازی شده و مدل های متفاوتی ساخته می شود سپس بهترین مدل انتخاب می گردد.
مدل های ساخته شده تست و ارزیابی می شوند سپس در تبادل نظر با کارفرما، موثر بودن مدل انتخاب شده بررسی میگردد. در صورتی که مدل انتخاب شده در حل مسئله کمک نکند کل فرایند دوباره از مرحله اول انجام می گردد.
در صورتی که ارزیابی ها رضایت بخش باشند راه حل هایی در قالب توسعه مدل نهایی ارائه می شوند که مشکلات مطرح شده در مرحله اول را برطرف می کنند. مدل نهایی نشان می دهد که رفتار مجموعه کسب و کار کارفرما در مورد مشکلات مطرح شده در مرحله اول به چه صورت است.
برای سادگی تعامل کارفرما با مدل نهایی، یک برنامه شبیه سازی کامپیوتری نوشته می شود. بطوریکه کارفرما می تواند با وارد کردن برخی پارامترهای کنونی از کسب و کار خود، رفتار سود آوری سیستم کسب و کار خود را در آینده پیش بینی کند.
برای دانلود نرم افزار نمونه گیری اینجا کلیلک کنید. نمونه گیری طبقه ای در نمونه گیری تصادفی ساده ...
امار و چگونه با آمار دروغ بگوییم. آمار دروغ نمیگوید اما میشود در قالب زبان آمار دروغ گفت. البته به ...
به طور کلی متغیرها در آمار از نظر سنجش یا طبقه بندی به چهار دسته تقسیم می شوند. مقیاسهای اسمی ...
برای بهره برداری بهتر در ادارات و مراکز دولتي و بخشهاي عمومي لازم است اين مراکز، ...
چرا از آمار استفاده میکنید؟. آمار یک اصطلاح عمومی است. هر بار که میانگین، میانه و یا انحراف معیار دادههای ...